Friday, July 17, 2009

pameran di BANGI




JUMAAT 3 JULAI 2009

selepas habis pameran kat Bangunan MARA,kami dapat booth kat KARNIVAL JUALAN MEGA di tasik chempaka bangi.Hari pertama kami disana agak membosan kan kerana tak ramai pelanggan sedangkan ini adalh KARNIVAL JUALAN MEGA,apa yang menyedihkan kami,pihak pengajur kurang promosi di tv mahupun di radio,ramai orang tak tahu ada jualan mega disitu.
hari pertama memang kitaorang balik awal sikit lah sebab tak ramai orang.hanya 1 produk je yang dijual pada hari ini.ok lah tu kan..


SABTU 4 JULAI 2009

Hari ini memang panas terik,jangan cakap lah kulit manje dah macam ketam bakar dah.memang berbelang lenganmanje ni,tapi tak pe lah orang ckap besnes punya pasal redah gak...
manje gan PA bos buat lah kerja apa yang patut,macam biasa lah edar lah flyer kat pelanggan yang hadir ke KARNIVAL JUALAN MEGA tu.

AHAD 5 JULAI 2009

Ni last kami disini,hari ini memang ramai orang,jualan kami pun agak mengalakkan,kalau pelanggan tak de manje dengan PA bos akan berjalan ke gerai gerai pameran lain,banyak gerai disitu antaranya BIOGREEN,SPA AND BEAUTY,JUAL BEG,ALAT SOLEK,PAKAIAN,MAKANAN,MINUMAN dan macam macam lagi,kat situ juga ada pertandingan karaoke,dan bermacam2 sukan tapi manje tak banyak ambik gambar sebb sibuk sangat.Apa2 pun memang seronak hari ini..

Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...