Friday, July 15, 2011

Baju raya tahun ni warna apa?

Puasa nak dekat,sekarang sebulan sekejap je,pejam celik pejam celik dah raya plak.mcm biasa lah bile puasa menjelma sibuk plak piker pasal baju raya,memandag kan aku dah 2 tahun xtukar baju raya,asyik pakai baju yang sama je,tahun ni baru ada kesempatan n rezeki lebih untuk family,Aku beli lah kain ela kat jackel.Tahun ni tema baju warna kelabu,hehehe.aku beli kain kosong je,senang nak buat,

Korang nak tau kenapa aku pilih jackel???sebab kat iklan dia,dia tunjuk harga murah,tapi bile p,harga yang murah tu xde lah secantik mane,kalau nak uat baju sekolah ok kot.aku Boldrasa dekat 2 jam gak dalam jackel tu sbb mata dah pinor,xtau nak pilih yang mane,harga plak bleh tahan mahal,last2 aku bli kain yang rm8.00 semeter,Aku beli 48meter,jumlah nya RM348.gigil gak keluar duit dari beg dompet.huhuhu.tapi xpe puas hati dapat juge belikan baju raya untuk satu family.


Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...