Tuesday, July 5, 2011

Buat Kek Sempena Hari Lahir Mak

Sebelum manje tulis coretan ni,manje nak gelak dulu hahahahahha….nak tau kenapa manje gelak..manje rasa mcm kelakar je buatkan kek untuk mak masa birthday mak 18.6.2011 hari tu,,ni kali pertama manje buat kek,,Ya Allah hanya tuhan je tau betapa berselerak nya dapur waktu tu heheh..

Balik keje je terus p Esconsave beli bahan2 nya..sampai umah terus buat..Konon nya nak buat kek orange.xtau lah jadi kek ape,,huhu..bile dah siap manje deco2 lah skit.mcm hampeh je…dalam hati dah berkata sedangkan manje yg tgk ni pn takut nak makan apatah lagi kalau mak manje yang tgk hehe..

Sampai umah mak terus suruh mak potong,cehh masing2 duk nyanyi lagu “Allah selamatkan Kamu” ,aku plak risau kalau kek tu xsedap sbb aku sediri xrasa hehe

Bila mak potong aku tgk mcm susah je nak ptong,rupanyan kek aku tu agak keras skit hehe tapi sedap lah gak..ada lah rasa orange tu.huhu.

Ape2 pun aku buat gak kek utk birthday mak,satu pengorbanan tu hhee..esok nya baru beli real kek pnye..baru lembut di potong,masuk tekak pn sedap.

Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...