Tuesday, July 12, 2011

Ms Manje_Jue Tak Sihat

Haiii nasib badan…badan xberapa sihat plak hari ni.pagi keje mcm biasa.tibe2 tengahari badan dah lain mcm lah plak.seram sejuk seram sejuk je.xtau la kenapa.agak2 dah xtahan sangat terus p klinik,

Memandangkan duit xde,aku p lah klinik kerajaan,bayar rm1.00 je.ape lah sangat kan..kalau p klinik kena lah berpuluh ringgit.tapi satu je lah klinik kerajaan ni,kena tunggu berjam2 lamanya,kalau org nak bersalin dah bersalin kot aku rasa,aku nasihat kan lah kalau nak bersalin tu tempah lah awal2 kat hospital swasta.lagi selamat aku rasa..

Ok kite sambung balik kes aku demam tu,tunggu pendaftaran nya pn nak dekat 1 jam.cam hampeh.aku sampai menangis2 menunggu sbb bdan dah terlalu lemah dah,xpe tunggu lagi sbb dah xtahan kan..tapi yg mcm hampeh adalah bile jumpe doktar ,doktar Tanya “awk sakit ape” “rasa badan panas,mcm nak demam” “oh ok,bleh ambik ubat”..cam tu je ke?????????? Tunggu hampiir 2 jam jumpe doktar 2 minit je..

dapat surat mc yuhuu (1 ari je ke) mane cukup

Pas ambik ubat,aku dapat m.c dari doktar tapi 1 ari je,ingt kan nak balik ofis balik,memandagkan dah xlarat,aku balik umah je lah terus,berehat sampai ke malan baru bagun tido huhu.,pas makan ubat alhamdulilah badan bertambah ok


Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...