Friday, July 29, 2011

ChIcken Chop Five Star ☺

Halo halo halo...Alhamdulilah masih bernafas di bumi Allah,memandangkan tak lama lagi nak puasa ni,kite duk cerita pasal makan je lah yer..anti dah puasa xleh dah nak makan tengahari..hehe.Kali ni aku nak story lah ckit pasal CHICKEN CHOP HUTAN BANDAR..
kalau ada sape2 yang pernah pegi tempat ni pasti tau harga chicken chop diaorg berapa.
Harga Chicken chop kat kedai ni hanya

RM5.00 SAHAJA ,Wahhh murah kan.Tu lah masa mula2 dengar tu mcm tak percaya tapi bile p,betul lah harga nya cuma RM5.00 je.Ape yg best nya???yang best nya ialah chicken chop diorg xde lebih dan xde kurang,sama je mcm kat tempat lain,kalau makan kat tempat lain mgkin mencecah berbelas2 ringgit.


Haaa ni lah chicken chop Hutan Bandar tu.SEDAPP

Memandangkan aku ni suke mencube,aku pun try lah buat chicken chop sendiri kat umah,kalau tiap2 minggu nak ke Hutan Bandar tu nampak nye koyak lah poket My Hubby ☺,so nak puas kan hati baik buat sendiri,bleh makan banyak2.Sebenarnya yang memainkan peranan untuk menyedapkan chicken chop ni ada lah Kuah nya.kalau letak banyak black paper lagi sedap huhu.

Kalau u all ada masa lebih baik buat sendiri,bila aku dah buat sendiri baru aku tau bertapa senang nya,aku xde lah pandai sangat msak benda ni tapi yang penting kite mencube.Alhamdulilah menjadi,My Hubby pun puji,dia kata sedap(benda yang xsedap pn dia kata sedap)hehe.

Jom aku share gambar2 Chicken chop yang aku buat,aku nak tulis resepi dia aku malas sbb banyak lah nak menulis,kalau korang nak resepi ni just PM aku je lah eh hehe.


Ni antara cara2 nya,ni je sempat aku ambik.


haaa ni lah hasil dari air tangan aku.perrhh memang terangkat.rugi kalau x cube.


Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...