Wednesday, July 27, 2011

Tutti Frutti Frozen Yougurt

Assalammualaikum kawan2..dah lama da xupdate blog ms manje jue ni,xde masa lah,banyak benda nak story ni,kali ni aku nak cerita pasal satu makanan ni,ni kira mcm yougurt lah gak.Sebelum ni aku penah tgk cerita Jalan jalan cari makan,krew diaorg ni buat shooting kat Tutti Frutti Frozen Yougurt,Bila tgk tu mcm sedap je,Mesti try ni huhuh,aku memang pantang tgk Jalan2 cari makan tu,mesti nak cube ape yang diaorg makan tu huhuhu.

Tapi area johor ni x banyak branch Tutti Frutti,cuma ada 4 Branch je antaranya di Bandar Baru Permas Jaya,Jalan Kebun Teh,dan Taman Sutera Utama,Aku pergi Area Taman Sutera Utama je sbb dekat gan umah,nak cari pun xde lah susah sangat,

ni lah tutti Frutti.kalau u all nak mcm2 perisa yogurt pilih je kat situ

Bila sampai je mcm org lapor la plak kan.hahah sbb mmg xmakan pn dari umah.tempat nya pn selesa,lagi satu kite kena layan diri sendiri,ambik je lah ape yg korang nak ambik,pastu p timbang n bayar je,yang aku tau harga nya 1gram 0.53 sen,aku rasa aku ambik xdelah banyak sangat,bile timbang AYOYOYOYOYO RM29.00.mahal nyer,kalau makan KFC ni boleh bawak 2,3 orang ni.kira sekali je lah ni aku p sini,rasa nya pun biasa2 je.tapi ok lah yougurt kan bagus untk kesihatan.xsalah kalau berhabis skit kan heheh.

haa pilih je ape u all nak pastu p lah timbang


haa ni lah yogurt yang aku makan harga RM29.00 tu.

Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...