Wednesday, July 27, 2011

Big Apple yang xberapa nak big

BIG APPLE??APE TU??masih ada yang tidak mengenali Big Apple,rugi kalau korang tak mengenalinya hehhe.macam biasa lah aku ni kalau nak makan pelik2 ni mesti gara2 cerita JALAN-JALAN CARI MAKAN lah tu.hehe Lagi2 kalau tgk pengacara dia makan ,pehhh selera habis.tu yang tak tahan tu

First time aku makan big apple.emm sedap,kiranya Jalan-jalan cari makan tu xmenipu lah kan huhuh,masuk ni dah berkali2 dah aku makan hehe.Area Johor Bahru pon x banyak Branch dia cuma ada 2 atau 3 je,Aku beli pon masa tu kat kluang,kebetulan nak balik kg kan masa tu.singgah sekali big Apple.

Apa2 pun puas hati lah jugak dapat makan,kalau korang p Big Apple ni,mcm2 perisa yang korang boleh pilih,aku nak sebut perisa2 tu aku sendiri x tau hehhe,yang aku tau favorite aku je la (Californian Almond),Xsilap aku ada lebih 20 perisa perisa durian pun ada,huhu jgn mkn bnyak2 anti sedawa durian la plak aduhhh bucuknyerr.



Kalau u all ada masa jangn lupa singah la di mana2 Big Apple Donut ni k.pasti puas hati.

Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...