Monday, August 22, 2011

Biskut Almond London

Lagi seminggu nak raya kan?persiapan korang mcm mane?aku??rileks je.hahaha,biasa lah bajek xde,kunci mulut and tgk je lah baju2 yang cantik kat kedai tu sambil pegang2.huhu,insyallah ada rezeki,aku borong semua nanti,

Sebenarnya aku nak cerita pasal kuih raya ni,untuk pengetahuan korang,ari tu aku buat biskut Koko,tapi keras,dua kali buat dua kali keras,xtau lah kenapa.tapi aku xpernah give up,walaupun ada org tu kata biskut aku keras,biskut aku lemau lah,tapi aku cube juge buat yang terbaik.

Dan akhirnya..bila buat biskut almond london,perhhh terus jadi,alhamdulilah,dah lah biskut favourite aku plak tu kan.,mula2 aku uat skit je dulu,nak tgk jadi ke x.xsangka plak jadi.orang kata nak buat biskut almond londan ni susah,tapi alhamdulilah lah aku buat senang lah plak.nak cairkan coklat nya pn x susuh..mungkin tuhan tu kesian agaknya kat aku 24 jam kat dapur uat kuih x menjadi,kali ni dia bagi jadi plak.tu lah berkat kesabaran seorang wanita..ewahh.biar lah ape orang cakap aku ni menyusahkan diri tuk buat kuih raya sampai ada org tu kata beli je lah kuih tunjuk, tapi ada aku kisah ke.alah bukan untuk orang lain pn untuk aku dan family gak.semua dapat rasa kuih buatan aku.jangan sampai jadi pengusaha almond londan tahun depan sudah lah..kalau jadi apa salah nya kan..


P/S JANGAN SESEKALI MUDAH PUTUS ASA


Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...