Thursday, August 18, 2011

kuih raya pertamaku ♥biskut mazola♥

Ha lagi 2 minggu lagi kita nak raya,orang lain dah sibuk shopping raya tapi aku releks je..orang beli kuih raya tapi kali ni and tahun ni aku sendiri buat kuih raya,wahhh first time ni uat kuih raya,dah lah pengalaman xde,ada hati nak uat kuih raya,tapi aku amat berbangga dengan diriku ini..hheeh sbb alhamdulilah kuih raya yang aku buat tu menjadi akhirnya..sedap plak tu.jangan jeles eh..My Hubby kata rasa nya sama mcm kat kedai,kembang kejap.hehe

Rabu (17.08..2011) sepatut nya aku keje,memandangkan aku xsihat,asyik batuk2 je sampai termuntah2,jadi aku cuti lah satu hari,,dah lah sakit,buat2 lah rehat tapi si CHUBBY ni nak juge buat kerja hehehee,sape lah si chubby tu.hahha..aku memang xleh nak duduk diam,memandangkan bahan2 kuih pon dah beli.ape lagi terus p dapur n mula kan operasi lah.

First kuih aku buat adalah biskut Mazola,pehh memang senang je,campak2 jadi lah,aku pn xtau lah cam ne nak adun benda alah ni,dalam resepi kata buat sampai jadi doh aku buat xjadi2 pon,hahaha tapi aku tekad aje,alhamdulilah jadi jugek YAHHHHOOOOO.


JOM TGK BISKUT MAZOLA AKU.


Kalau LIKE Jgn Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...